تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری ارائه خدمات «آب‌رسانی» در پهنه سیستان توسط خادمیاران رضوی و با هدف کمک به مدیریت کم‌آبی جزئیات برنامه‌های قرآنی روزانه حرم‌مطهررضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) «چشمه‌های معارف رضوی»؛ روایتی از مهم‌ترین احادیث امام رضا(ع) کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) چند هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی داریم؟
سرخط خبرها

محفل شعرخوانی شاعران آیینی کشوری در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود|تربیت ۱۰۰شاعر و دکلمه خوان نوجوان در حوزه شعر آیینی

  • کد خبر: ۱۸۴۱۴۵
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
محفل شعرخوانی شاعران آیینی کشوری در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود|تربیت ۱۰۰شاعر و دکلمه خوان نوجوان در حوزه شعر آیینی
مراسم شعرخوانی با حضور شاعران آیینی کشوری در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

دبیر اجرایی محفل شعر خوانی شاعران آیینی کشوری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص این برنامه گفت: مراسم شعرخوانی شاعران آیینی کشوری با عنوان "رسم دعبل" در ۵ شب پایانی ماه صفر در رواق دارالحجه برگزار خواهد شد.

حسین قاسمی با اشاره به این مطلب که امشب، دومین شب مراسم اجرا شده است افزود: ۴۵شاعر کشوری و مشهدی که جزو شاعران برجسته در حوزه شعر آیینی هستند به این مراسم دعوت شدند و هر شب سعی کردیم شاعران مشخصی از استان‌های مختلف دعوت کنیم.

قاسمی ادامه داد: امشب شاعران مشهدی و استان قم و آذری زبان در این مراسم حضور دارند و در شب‌های آینده، شاعران دیگر استان‌ها دعوت خواهند شد.

مسئول شاعران حرم مطهر رضوی تشریح کرد: برنامه "رسم دعبل" در طول سال نیز چهارشنبه شب‌ها در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و هر سال شعرای آیینی نیز به این جمع اضافه می‌شوند.

قاسمی عنوان کرد:، ولی الله کلامی زنجانی از شهر تبریز که شهرت استادی در شعرخوانی آیینی دارند به همراه شاعران مجتبی خرسندی، محمود یوسفی، رحیمی عنبران، رضا خاکساری، محمدحسن فیضی و حسین شکفته از جمله مهمانان این محفل ادبی امشب بودند.

وی بیان کرد: در کناراین شاعران از دکلمه خوان‌های نوجوان نیز در این مراسم استفاده می‌کنیم و طی ۲ سال گذشته برنامه‌ای ویژه محفل‌های شاعران نوجوان پسر ترتیب دادیم که در طول سال در برنامه‌های حرم مطهر رضوی از حضور آن‌ها بهره می‌بریم و تا کنون توانستیم ۱۰۰دکلمه خوان و شاعر نوجوان تربیت کنیم و در مراسمات از آن‌ها استفاده کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->